مصاحبه آرشیو خبر ها
اگر هیگواین به یووه بیاید تعجب نمی کنم

اگر هیگواین به یووه بیاید تعجب نمی کنم

امروز مراسم معارفه ی میرالم بود، او در گفت و گو با خبرنگاران در بخش دوم صحبت هایش از احتمال انتقال هیگواین به یووه و نیز اینکه چرا شماره ی 5 را برداشته هم سخن به میان آورد. پیانیچ در مورد پیام هایی که در هنگام انتقالش از رم به یوونتوس دریافت کرد هم گفت:

 

همه به من تبرک گفتند و همه ناامید بودند، من پیام های زیادی دریافت کردم. به اسپالتی، دروسی و توتی پیغام دادم. هم تیمی هایم ناامید شدند چرا که من با همه ی افراد رختکن رابطه ی خوبی داشتم، نه فقط بازیکنان داخل تریگوریا (کمپ تمرینی رم) ‌ بلکه همه ی کسانی که در رم هستند. من همیشه احترام فراوانی برای این تیم قائل هستم و پیام هایی که از توتی و سایر بازیکنان دریافت کردم مرا تحت تاثیر قرار داد، اما فوتبال همین است، ادامه پیدا می کند.

 

 

داستان علاقه ی یوونتوس به من محدود به الان نمی شود، آنها باشگاه بزرگی هستند، که به طور جدی کار می کنند و همواره به طرق مختلف علاقه شان به من را نشان داده اند. شاید این انتقال قبلا می توانست صورت بگیرد، اما حالا کارها انجام شده و من خوشحالم، من هیچ راهی نداشتم به جز اینکه یک قدم در دوران حرفه ایم به پیش بروم و این باشگاه بی شک مکانی مناسب برای این تصمیم است. من خوشامدگویی های زیادی از کل اعضای تیم دریافت کردیم، از همان اول پیغام های زیادی به من رسید و آنها باعث شدند حس کنم در باشگاهی بزرگ هستم با مردان و بازیکنانی فوق العاده. با وجود اینکه در سالهای اخیر عناوین زیادی فتح کردند، باعث شدند حس کنم که تیمی متحد هستند و از داشتن من در این تیم خوشحالند، اینکه می توانم کمک کنم و از آمدن من خوشحالند، این موضوع مرا بسیار خوشحال کرد.

 

گفته می شد که پیانیچ قرار است در خانه ای که قبلا متعلق به پوگبا بوده زندگی کند و این شایعات مبنی بر رفتن پوگبا را قوت بخشید:

 

نمی دانم پوگبا کجا زندگی می کند و فکر نمی کنم این آپارتمان متعلق به او باشد، بعد از تور استرالیا به خانه ی جدیدم منتقل می شوم، در همین تعطلات انتخابش کردم، چرا که جا افتادن در تیم وقتی خانه دارید راحت تر است.

 

 

او در پایان در مورد شماره ای که انتخاب کرد گفت:

 

سال گذشته من شماره ی 15 را می پوشیدم، اما اینجا این شماره قبلا گرفته شده است، به همین خاطر شماره ی 5 را خواهم پوشید، الگوی من زین الدین زیدان این شماره را پوشیده است و من بسیار مفتخرم که قدم در جا پای او بگذارم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: